Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Nr licencji Ministerstwa Pracy: 386/3
Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie z możliwością przedłużenia współpracy
- pracę w młodym, zgranym i dynamicznym zespole;
- możliwość awansu
- motywujący system wynagrodzeń: premia od każdej zawartej umowy 5% ( średnio od 500 - 2000 zł/ miesięcznie)
- komfortowe warunki w nowym biurze Spółki w Warszawie - ul. Krasnobrodzka.
Zakres obowiazków
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem;
- obsługa dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych;
- przygotowywanie kalkulacji i ofert;
- przeprowadzanie negocjacji handlowych z klientami;
- weryfikacja dokumentów.
Wymagania
- doświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedaży usług;
- praktycznej znajomości pakietu office;
- wykształcenia min. średniego
- otwartości, komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
- wysokiego stopnia samoorganizacji i nastawienia na sukces.
Mile widziane są:
- wykształcenie kierunkowe: marketing, psychologia, handel;
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
- przebyte kursy i szkolenia z technik negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta;
- znajomość sektora publicznego;
- znajomość rynku energetycznego.