Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające do pracy prowadzone są online.
O nas
Dział Cloud Infrastructure Services w Capgemini to globalny zespół ekspertów IT i specjalistów w obszarze technologicznym. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich inwestycji informatycznych i tym samym ułatwiamy im pracę z chmurą i jej procesami.
Nasz zespół Cloud wspiera także firmy poprzez świadczenie usług biznesowych, takich jak helpdesk (z wykorzystaniem zasobów ludzkich oraz sztucznej inteligencji), dostęp do sieci i jej utrzymanie, operacje informatyczne, czy hosting oraz utrzymanie aplikacji. Wszystkie te usługi dostarczamy w 24 językach z 4 lokalizacji w Polsce.
Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z chmurą, dołącz do naszego globalnego zespołu i weź udział w technologicznej transformacji.
Oferujemy
Co oferujemy?
Atmosfera
- Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
- Nieformalny dress code
- Coroczny piknik rodzinny
- Niezapomniane wydarzenia integracyjne
- Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
- Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
- Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
- Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka
Rozwój
- Ścieżka liderska i ekspercka
- Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
- Baza wiedzy MIT Sloan Management Review Polska
- Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
- Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
- Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
- Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
- Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
- Platforma Education First do nauki j. angielskiego online
Benefity
- Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Dostęp do aplikacji MyAudiobooks – Rozrywka i rozwój osobisty podane dousznie
- Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
- Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
- Stay Well helpline wspierająca w zakresie zdrowia psychicznego, dbałości o rozwój emocjonalny i budowania efektywnych relacji z ludźmi
- Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
- Parkingi dla rowerzystów i carpooling
- Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
- Kwiaty antysmogowe w biurach
- Leasing samochodu
Zakres obowiazków
Czym będziesz się zajmować?
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
- Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
- Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
- Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
- Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Wymagania
Kogo szukamy?
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
- Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego
- Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
- Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami